Noticias Castellón
martes, 11 de febrero de 2025 | Última actualización: 21:48

L'alcalde de Burriana escolta als veïns de la Serratella dins la iniciativa 'Amb els meus veïns'

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 51 segundos

Noticias Relacionadas

Els residents van manifestar el seu interés per conéixer més detalls sobre les actuacions de la Direcció General de Costes en la zona, especialment pel que fa a la construcció d’espigons

L’alcalde de Burriana, Jorge Monferrer Daudí, acompanyat pel regidor d’Urbanisme, Juan Canós, i l’edil de Via Pública, Mario Trullen, han continuat amb la ronda de visites de 'Amb els meus veïns'. En aquesta ocasió, la trobada ha tingut lloc a la zona de Serratella, concretament amb la nova junta de l’Associació de Veïns, que compta amb 260 socis i representa al voltant de 1.200 veïns de la capital de la Plana Baixa.

Durant la reunió, els residents van manifestar el seu interés per conéixer més detalls sobre les actuacions de la Direcció General de Costes en la zona, especialment pel que fa a la construcció d’espigons i la regulació de la servitud. Entre les peticions traslladades a l’alcalde, es van destacar la millora de la cobertura per a dispositius mòbils, l’augment de serveis públics com una major il·luminació, una major presència policial i controls de velocitat, així com un increment en les freqüències del transport públic. A més, la nova associació de Serratella va proposar la recuperació de les festes del barri durant l’estiu, la necessitat d’asfaltar alguns camins pendents i l’atenció als problemes d’inundabilitat al carrer Bèlgica.

L’alcalde Monferrer es va comprometre a "estudiar totes les peticions" i va anunciar que "en un termini de quatre mesos se substituiran totes les lluminàries de la ciutat, la qual cosa millorarà considerablement la il·luminació a Serratella". Quant a la proposta de recuperar les festes del barri, va convidar els veïns a "organitzar aquestes celebracions pròximament, per a continuar promovent l'oci, la cultura i les tradicions al llarg de l'any a Burriana".

"Amb els meus veïns" són trobades en què, cada setmana, l’alcalde visita un sector de la ciutat per escoltar idees, suggeriments, mancances o desperfectes que seria convenient abordar per part de l’Ajuntament per a millorar la qualitat de vida i el benestar dels burrianencs.