Noticias Castellón
sábado, 22 de febrero de 2025 | Última actualización: 14:53

Almassora celebra este dissabte la Fira del Llibre amb Carmen Mola com a protagonista

Tiempo de Lectura: 2 minutos, 6 segundos

Noticias Relacionadas

xEl matí estarà dedicat als més xicotets, amb tallers i contacontes, mentre que a la vesprada hi haurà, des de les 17.00 hores, diverses xarrades i taules redones. El fenomen Carmen Mola està programat a les 18.00 hores

En el certamen, que se celebrarà en el Mercat Municipal, amb programació per a tots els públics, seran presents llibreries locals i la jornada estarà marinada per diversos establiments

Almassora organitza este dissabte, 22 de febrer, la Fira del Llibre en el Mercat Municipal amb una programació repleta de propostes destinades a fomentar l'hàbit de la lectura des d'un punt de vista didàctic i d'oci entre tots els públics. En el certamen seran presents llibreries locals i la jornada literària estarà marinada per diversos establiments.

La Fira del Llibre dedicarà el matí als més xicotets. A les 11.00 hores, tindrà lloc la presentació del conte Els monstres sí que existeixen d'Estefania Llorens. A més, hi haurà contacontes i tallers creatius en família. A les 12.30 hores, Ivana Michling donarà vida a Contes que ixen dels llibres.

A la vesprada, la programació es reprendrà, a les 17.00 hores, amb una picada d'ullet a la literatura almassorina en femení amb la presència de les escriptores Sonia Alejo, Laura Sebastiá, Sandra Bruce, Aída Clausell, Nina Peña. A les 18.00 hores serà el torn de tres escriptors d'èxit del nostre país, com són Jorge Díaz, Agustín Martínez i Antonio Mercero, coneguts pel pseudònim Carmen Mola.

Sinònim de best seller, Carmen Mola ve de la mà del cicle Almassora Negra, certamen que s'engloba dins de la 16a edició de Castelló Negre. L'èxit de Carmen Mola va arrancar amb La núvia gitana en 2018, on van donar vida al personatge de la inspectora Elena Blanco com a protagonista. Ja hi ha cinc llibres d'esta seguida saga. La identitat veritable d'estos autors es va conéixer l'octubre de 2021, quan van guanyar el reconegut Premi Planeta amb la seua novel·la La Bèstia.

A continuació, el protagonisme recaurà en els escriptors Vicente Catalá Tormo, Luis Aleixandre, Roberto Monzó i Carlos Soler. A les 20.00 hores, hi haurà una taula redona amb autors locals, en la qual participaran Pere Duch, Adrián Campos, Gustavo Artero i Víctor Alós.

El regidor de Cultura, Vicente Blay Casino, ha convidat a tots els amants de la literatura a visitar la Fira del Llibre d'Almassora per a gaudir de les últimes novetats i poder veure i sentir de prop a reconeguts escriptors.