Els premis reconeixeran les gaiates monumentals i infantils amb millor il·luminació
La cadena autonòmica À Punt ha anunciat la convocatòria de la quarta edició dels Premis À Punt en la Magdalena, amb l’objectiu de reconéixer la gaiata gran amb la millor il·luminació. El jurat del certamen, format per presentadors d’À Punt, visitarà les gaiates monumentals el dilluns 24 de març durant l’Encesa.
L’equip de valoració estarà compost per Gemma Juan, presentadora del programa Bon dia, Comunitat Valenciana; Belén García Cantavella, periodista de En directe; Enrique Tena, reporter de Valencians al món; Maria Lahuerta, delegada d'À Punt a Castelló; i Albert i Sandra, de l’espai infantil La Colla.
Les gaiates premiades rebran les següents dotacions: 1.000 euros per al primer premi, 750 euros per al segon i 500 euros per al tercer. A més, es concedirà un guardó especial del públic, votat a través del web d’À Punt, dotat amb 500 euros addicionals.
Premis La Colla Magdalena 2025
A més dels premis a les gaiates monumentals, À Punt també ha convocat els Premis La Colla per a reconéixer la millor il·luminació d’una gaiata infantil. Els guardons per a aquesta categoria són de 750 euros per al primer premi, 500 euros per al segon i 250 euros per al tercer. Igual que en la modalitat de gaiates grans, també hi haurà un premi especial del públic de 500 euros, que es podrà votar en el web d’À Punt.
Tots els premiats rebran, a més, un estendard commemoratiu en el plató especial que À Punt instal·larà a Castelló durant les festes de la Magdalena.
El termini per a participar en el concurs finalitza el 16 de març de 2025 a les 14:00 hores. Les bases de participació i el formulari d’inscripció estan disponibles en el web d’À Punt (https://www.apuntmedia.es/magdalena/premis/).