La regidora Mary Carmen Ribera assegura que l'objectiu és oferir als ciutadans les eines necessàries per a saber com actuar davant errors en la factura o dificultats per a canviar de companyia
Castellón Información
La Regidoria de Consum que dirigeix Mary Carmen Ribera ha programat el primer fòrum sobre telefonia mòbil que se celebrarà dimecres que ve, 29 de novembre, a la Llotja del Cànem, i en el qual s'abordaran els problemes i solucions en la contractació d'aquest servei.
Ribera ha assenyalat que "l'objectiu d'aquesta iniciativa és oferir als ciutadans eines que els faciliten resoldre els problemes relacionats amb la telefonia mòbil, tant en el que es tracta d'errors en les factures com en la dificultat de canviar de companyia i retards en el servei".
El fòrum comptarà amb la participació dels ponents Juan Carlos Insa, llicenciat en Dret, advocat especialitzat en matèria de Consum i àrbitre de Consum en la Junta Arbitral de Castelló; i Enric Pallarés, llicenciat en Humanitats, investigador en temàtica de Consum i col·laborador de la Unió de Consumidors de Castelló.
La inscripció al curs és totalment gratuïta fins a completar l'aforament de la sala i per a participar en la mateixa és imprescindible confirmar prèviament l'assistència a www.foroconsumocastellon.es. L'horari de la jornada serà de 10.00 a 11:45 hores al matí i de 18.30 a 20:15 hores a la vesprada.