Noticias Castellón
domingo, 16 de febrero de 2025 | Última actualización: 13:49

La Fundació f2e organitza un concurs de conducció eficient a l’UJI per a tot l’estudiantat del 20 al 26 de març

Tiempo de Lectura: 1 minutos, 14 segundos

Noticias Relacionadas

Els participants  podran provar el simulador per aprendre com estalviar combustible i reduir les emissions i optaran a un  xec regal de 50 euros de combustible

Castellón Información

La Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana, Fundació f2e, ha organitzat del 20 al 26 de març de 2018 un concurs per premiar al conductor o conductora més eficient en el que podrà participar tot l'estudiantat de la Universitat Jaume I de Castelló.

Les persones participants, que hauran de fer-se seguidors del Twitter Fundación f2e podran provar el simulador de conducció eficient per aprendre com estalviar combustible y reduir les emissions del seu vehicle en la conducció diària, en horari de 9.30 a 13 hores en el vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. A més, podran guanyar un xec regal de 50 euros de combustible en gasolineres BP.

Sobre la Fundació f2e

La Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana, de la qual són patrons BP, l'Ajuntament de Castelló i la Universitat Jaume I, té com a objecte impulsar l'actuació en el camp de l'eficiència energètica a través de la formació, conscienciació social, suport al desenvolupament d'iniciatives empresarials i promoció de projectes d'innovació. Situada a Castelló, f2e conjumina així esforços de l'àmbit privat, públic i acadèmic.

Més informació en el correu info@f2e.es o en la pàgina web www.f2e.es