Noticias Castellón
viernes, 21 de febrero de 2025 | Última actualización: 19:06

Gaudeix de la Gran Gala de les Reines del Carnaval de Vinaròs dissabte en À Punt

Tiempo de Lectura: 2 minutos, 18 segundos

Noticias Relacionadas

Abans de l’emissió de la gala l'autonòmica valenciana emetrà el documental 'Carnaval, un año de fantasía', un treball que submergeix l'espectador en la intensa i emocionant aventura que viuen els reis i reines del Carnestoltes de Vinaròs

Este dissabte 22 de febrer À Punt ofereix per primera vegada en directe la Gran Gala de les Reines del Carnaval de Vinaròs 2025. Des de les 18:30 hores, els valencians podran seguir este espectacle que preparen durant tot un any més de 3.000 persones i que enguany presenten dos periodistes de la radiotelevisió valenciana, Ferran Cano i Berta Báidez.

Amb esta gala, que enguany porta com a títol “De Vinaròs a la Lluna: un carnaval intergalàctic”, comença oficialment l’esperat Carnaval de Vinaròs. Un total de 32 reines, una per cada comparsa, lluiran els seus vestits i fantasies hipnòtiques per a delectar el públic. També està prevista l’actuació de l’artista cubana Larizza Bacallao, internacionalment coneguda en el món del Carnaval, que ens farà ballar a ritme de samba, així com de l’acadèmia de ball Locura i el gimnàs Gentsana.

Moltes són les novetats que ha preparat la comissió organitzadora del Carnaval, com ara un escenari en 3D de 46 metres d’ample i 18 d’alçària, i una posada en escena que compta amb 600 metres quadrats de pantalles led.

La televisió pública ha preparat un programa especial presentat per Carles Navarro. La reportera Claudia Argent contarà les històries de les protagonistes des del backstage. L’equip el completen Inma Castell, pregonera del Carnaval de Vinaròs 2025, i Toni Guillot, comparser i vinarossenc apassionat de la festa.

El Carnaval de Vinaròs és festa d’interés turístic autonòmic des del 2007 i any rere any augmenta el seu prestigi internacional.

Abans, el documental ‘Carnaval, un año de fantasía’

Per a calfar motors, abans de l’emissió de la Gran Gala de les Reines del Carnaval, À Punt emetrà el documental Carnaval, un año de fantasía, un treball que submergeix l'espectador en la intensa i emocionant aventura que viuen els reis i reines del Carnestoltes de Vinaròs. Al llarg d'un any, el programa acompanya els protagonistes de la festa mentre es preparen per a representar les seues comparses.

Des de l'elecció dels vestits fins als assajos, la confecció d'espectaculars carrosses i l'emoció de la gran desfilada, el documental mostra l'esforç, la passió i la dedicació que implica ostentar este títol. A través de testimonis en primera persona, imatges inèdites i una mirada íntima als bastidors, descobrim com esta experiència transforma els qui la viuen i es converteix en un somni fet realitat.