Castellón Información
Un veí de Borriana ha hagut de recórrer al Síndic de Greuges davant la falta de resposta a una sol•licitud d'informació relativa a la indemnizació que l'Ajuntament va haver d'abonar a un afectat com a conseqüència de la contaminació acústica derivada.
Juan Fuster, portaveu i regidor del Grup Municipal Popular, ha lamentat que la “falta d'informació del tripartit a l'oposició, que hem de recórrer de manera sistemàtica a l'edil de Transparència, Cristopher Del Moral, per a donar resposta a les nostres peticions i sol•licituds, estan arribant també als ciutadans”.
Fuster, que ha lamentat “l'opacitat i l'ocultisme dels quals clamaven per la transparència i la participació”, ha assenyalat que “aquestadeixadesa i incoherència la veiem també amb el Codi Ètic redactat i aprovat pel tripartit fa ara quasi quatre mesos i al que a dia d'avui no s'ha adherit encara cap regidor de l'equip de govern”.
“Esperem que el cas d'aquest veí siga un fet aïllat i que la trucada d'atenció del Síndic de Greuges al tripartit servisca per a pal•liar la desatenció i el niguneix dels tres partits que es van repartir l'Ajuntament als veïns de Borriana”, ha asseverat el regidor popular.