L'objectiu del projecte és generar metodologies que ajuden les empreses en el procés de generació d'innovació per primera vegada
Castellón Información
Representants del Poznan Science and Technology Park (Polònia) i membres del Lithuanian Innovation Center (Lituània) visiten el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I (Espaitec) durant els dies 15 i 16 de novembre per a realitzar-hi una reunió de treball transnacional del projecte europeu Innovators2B en el qual participen des de desembre de 2017.
En aquest projecte se cerca desenvolupar una metodologia comuna basada en les millors pràctiques implementades pels tres socis del projecte per a ajudar a les empreses en el procés de generar innovació per primera vegada (First Time Innovators).
En aquesta última sessió es presentarà l'ecosistema d'innovació de la província de Castelló i com Espaitec ha desenvolupat diverses iniciatives en aquesta línia. A més es comptarà amb el suport de la Cambra de Comerç de Castelló que presentarà l'estat del sector empresarial castellonenc davant la delegació europea, i que ajudarà a identificar noves oportunitats de col·laboració i experiències que enriquisquen les conclusions del projecte. Com exemple d'empresa innovadora, l'empresa San Alfonso de Betxí explicarà les seues iniciatives més innovadores dins d'una empresa agroalimentària.
En les reunions de treball, que es duen a terme en els llocs d'origen dels socis participants, s'analitza en profunditat tècniques i funcionament des d'una perspectiva 360º dels parcs científic tecnològics i agències d'innovació que participen en el projecte.
Finalment, i com a producte final del Innovators2B, s'elaborarà un conjunt de processos metodològics amb els seus indicadors perquè puguen ser compartits amb altres agents dels diversos ecosistemes d'innovació i ser aplicats en els seus respectius territoris.

















































