A l'acte han acudit l'alcalde de la ciutat, José Benlloch i el president del Villarreal CF, Fernando Roig
Castellón Información
Mossén Guillermo Sanchis ha celebrat una missa de comiat com a rector de la parròquia de Santa Sofia, amb motiu de la seua jubilació. L'alcalde, José Benlloch, ha assistit a la cerimònia i ha destacat la trajectòria i el compromís de mossén Guillermo pel barri i per la ciutat, que el va nomenar en 2006 Fill Adoptiu de la ciutat.
Benlloch li ha fet entrega d'un detall -una representació en 3D de l'escultura de Sant Pasqual que presideix la plaça enfront de la basílica, obra del Fill Predilecte de Vila-real Vicente Llorens Poy- en reconeixement pels 54 anys dedicats a la parròquia. L'alcalde ha donat també la benvinguda a mossén Àlvar Miralles, nou rector de la parròquia, i li ha lliurat un plat de ceràmica.
El Villarreal CF, al qual mossén Guillermo està també molt lligat, no ha faltat a la celebració. El president del Villarreal C, Fernando Roig, i el conseller delegat del club, Fernando Roig Negueroles, prèviament a la missa, li han fet entrega d'una camiseta signada i dedicada a 'El mossén del Villarreal CF'.